Blogia
AlbertoPalanca

Acosadores e acosados por internet

Acosadores e acosados por internet

Como acabo de ler,supostamente son as xóvenes adolescentes quenes mais acosan e as que mais son acosadas por Internet.E ben,eu prefiro non botar as culpas a naide,pero coido que os pais deberían ter outra visión de Internet.Porque a min persoalmente me decían antes de ter internet que había moitas páxinas perigosas que tiña que ter coidado etc..Pero agora non mo dicen xa,eu o que creo que consideran que non é para tanto.Pero nos,que andamos na rede diariamente sabemos os perigos que pode ter.Algunhas veces entras en determinadas redes sociais coma o Tuenti e o Fotolog,onde se dan(moitas veces voluntariamente)datos persoais.Inda que por veces estes datos non importan moito,non é conveniente dalos todos.E aparte deso todo,hai determinadas fotos que suben que dan conta da súa loucura porque¿como é capaz unha rapaza de 14 ou 15 anos de poñer fotos en nas que sale semi desnuda?Non colle en ningunha cabeza.Eu falo aora de rapazas porque o artículo trata mais ben delas,pero hai rapaces que non se quedan atrás,pero son moitos menos.O que veño a decir con esto e que creo que o primeiro control debería vir por parte dos propios rapaces porque debeíran estar un pouco concenciados do que hai por aí despois de ver en multitude de de informativos e demais dos perigos que hai,dende estos acosos ata redes de pedarastia e demais.Logo xa podería vir o resto de controles,dos nosos pais e do goberno etc..

A miña opinión ó respecto.

0 comentarios